ISO 9001 Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi (QMS) Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatı (ISO) tərəfindən hazırlanmış standartlar və tələblər toplusudur. Təşkilatların məhsullarının, xidmətlərinin və proseslərinin keyfiyyətini idarə etmək və yaxşılaşdırmaq üçün sistemli yanaşma təmin edir.
 
ISO 9001 Keyfiyyət İdarəetmə Sisteminin əsas elementlərinə aşağıdakılar daxildir:
 
Prosesə yanaşma: ISO 9001 keyfiyyətin idarə edilməsinə proses yönümlü yanaşmanı vurğulayır. O, təşkilatlardan müştəri tələblərinə cavab verən məhsul və xidmətlərin çatdırılması üçün lazım olan zəruri prosesləri və qarşılıqlı əlaqələri müəyyən etməyi və müəyyən etməyi tələb edir.
 
Rəhbərlik və İdarəetmə öhdəliyi: Təşkilat daxilində keyfiyyətin idarə edilməsində yüksək səviyyəli menecment mühüm rol oynayır. ISO 9001 keyfiyyət siyasətlərinin yaradılması, məqsədlərin müəyyən edilməsi, resursların bölüşdürülməsi və bütün təşkilatda keyfiyyət mədəniyyətinin təşviq edilməsi üçün liderlik öhdəliyini tələb edir.
 
Riskə əsaslanan düşüncə: ISO 9001 risklərin idarə edilməsinə proaktiv yanaşmanı özündə birləşdirir. Təşkilatlardan məhsullarının, xidmətlərinin və ya proseslərinin keyfiyyətinə təsir edə biləcək riskləri və imkanları müəyyən etmək, qiymətləndirmək və həll etmək tələb olunur.
 
Davamlı Təkmilləşdirmə: ISO 9001 standartı davamlı təkmilləşmə mədəniyyətini təşviq edir. Təşkilatlar performansın monitorinqi, ölçülməsi və təhlili üçün proseslər yaratmalı, həmçinin davamlı təkmilləşdirmələri həyata keçirmək üçün düzəldici və qabaqlayıcı tədbirlər həyata keçirməlidir.
 
Sənədləşdirmə və Nəzarət: ISO 9001 proses və prosedurların düzgün sənədləşdirilməsinə və nəzarətinə ehtiyac olduğunu vurğulayır. Təşkilatlardan ardıcıllıq və izlənilməni təmin etmək üçün keyfiyyətli təlimatlar, sənədləşdirilmiş prosedurlar, iş təlimatları və qeydlər yaratmalı və saxlamalıdırlar.
 
Daxili audit: Daimi daxili auditlər ISO 9001 Keyfiyyət İdarəetmə Sisteminin mühüm hissəsidir. Təşkilatlar standartın tələblərinə uyğunluğu yoxlamaq, təkmilləşdirilməli sahələri müəyyən etmək və keyfiyyət idarəetmə sisteminin effektivliyini təmin etmək üçün sistemli qiymətləndirmələr aparmalıdırlar.
 
ISO 9001 standartını tətbiq etməklə təşkilatlar öz keyfiyyət göstəricilərini, müştəri məmnuniyyətini və əməliyyat səmərəliliyini artıra bilərlər. O, təşkilatlara keyfiyyət problemlərini müəyyən etmək və həll etmək, prosesləri təkmilləşdirmək və müştərilərin gözləntilərinə cavab verən məhsul və xidmətləri təqdim etmək qabiliyyətini davamlı olaraq artırmaq üçün strukturlaşdırılmış çərçivə təmin edir.
Onlayn chat
X