ISO 9001 Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi dünyanın aparıcı keyfiyyət idarəetmə standartıdır və müəssisələr üçün keyfiyyətin idarə edilməsi proseslərinin səmərəli, effektiv olmasını və müştəri tələblərinə cavab verməsini təmin edir.
ISO 9001 sertifikatı almaq istəyən təşkilatlar aşağıdakı tələblərə cavab verməlidirlər:
1. Keyfiyyət İdarəetmə Sisteminin yaradılması: Təşkilatlar ISO 9001 tələblərinə cavab verən keyfiyyət idarəetmə sistemini inkişaf etdirməli və tətbiq etməlidir. Bu sistemə keyfiyyət siyasəti və məqsədləri, sənəd və qeydlərə nəzarət və daxili auditlər daxil edilməlidir.
2. Keyfiyyət İdarəetmə Prinsiplərinin həyata keçirilməsi: Təşkilatlar ISO 9001-də təsvir olunduğu kimi yeddi keyfiyyət idarəetmə prinsipinə əməl etməlidir. Bu prinsiplərə müştəri diqqəti, liderlik, insanların cəlb edilməsi, prosesə yanaşma, davamlı təkmilləşdirmə, sübuta əsaslanan qərarların qəbulu və əlaqələrin idarə edilməsi daxildir.
3. Sənədlərə və Qeydlərə Nəzarət: Keyfiyyət idarəetmə sistemi təşkilatın ISO 9001 tələblərinə cavab verdiyini nümayiş etdirmək üçün lazımi sənədləri və qeydləri daxil etməlidir. Buraya proseslər, prosedurlar, planlar və qeydlər daxildir.
4. Ölçmə, Təhlil və Təkmilləşdirmə: Təşkilatlar öz keyfiyyət idarəetmə sistemi proseslərini müntəzəm olaraq ölçməli, təhlil etməli və təkmilləşdirməlidirlər. Buraya məqsəd və hədəflərin müəyyən edilməsi, performansın ölçülməsi və zəruri hallarda düzəldici tədbirlərin görülməsi daxildir.
5. Təlim və Maarifləndirmə: Təşkilatlar personalın keyfiyyət idarəetmə sisteminin ümumi effektivliyinə töhfə vermək üçün lazımi bilik və bacarıqlara malik olmasını təmin etməlidir. Bura müvafiq təlimlərin verilməsi, müştəri tələbləri barədə məlumatlılığın yaradılması və personalın təşkilatın keyfiyyət siyasətindən xəbərdar olmasını təmin etmək daxildir.
6. Keyfiyyət Təminatı: Məhsul və xidmətlərin müştəri tələblərinə cavab verməsini təmin etmək üçün təşkilatlarda keyfiyyət təminatı sistemi olmalıdır. Buraya yoxlama, sınaq kimi fəaliyyətlər daxildir.
Bu tələblərə cavab verməklə təşkilatlar keyfiyyətin idarə edilməsinə və müştəri məmnuniyyətinə sadiqliklərini nümayiş etdirə bilərlər. ISO 9001 sertifikatı təşkilatlara öz reputasiyalarını yüksəltməyə və müştəri etibarını artırmağa kömək edə bilər.
Əgər siz ISO 9001 tələblərinə cavab verən Keyfiyyət İdarəetmə Sistemini tətbiq etmək istəyirsinizsə, prosesdə sizə rəhbərlik edə biləcək və sisteminizin uyğun olmasını təmin edə biləcək təcrübəli şirkət ilə işləmək vacibdir.