İSO 9001 Beynəlxalq Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi 

ISO 9001 Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatı (ISO) tərəfindən hazırlanmış keyfiyyət idarəetmə sistemləri (QMS) üçün beynəlxalq standartdır. O, təşkilatların effektiv keyfiyyət idarəetmə sistemini yaratmaq və saxlamaq üçün istifadə edə biləcəyi çərçivə və təlimatlar toplusunu təqdim edir.
ISO 9001-in məqsədi təşkilatlara müştəri tələblərinə və tənzimləyici standartlara cavab verən məhsul və xidmətlərin ardıcıl şəkildə çatdırılmasına kömək etməkdir. O, müştəri məmnuniyyəti, prosesin təkmilləşdirilməsi, risklərin idarə edilməsi və top menecmentin cəlb edilməsi daxil olmaqla, keyfiyyətin idarə edilməsinin müxtəlif aspektlərinə diqqət yetirir.
ISO 9001-i tətbiq etməklə təşkilatlar keyfiyyətin idarə edilməsinə sistemli yanaşma qura və öz proseslərini davamlı olaraq təkmilləşdirə bilərlər. Standart təşkilatların sertifikatlaşdırmaya nail olmaq üçün yerinə yetirməli olduğu bir sıra tələbləri müəyyən edir.
ISO 9001 geniş şəkildə tanınan və beynəlxalq səviyyədə qəbul edilmiş standartdır. ISO 9001 sertifikatına nail olan təşkilatlar keyfiyyətə sadiqliklərini və müştərilərin gözləntilərinə cavab verən məhsul və xidmətləri davamlı şəkildə təqdim etmək bacarıqlarını nümayiş etdirirlər.
Sertifikat 3 il müddətində etibarlıdır və hər 3 ildən bir yenilənməlidir.
 
Təşkilat keyfiyyət idarəetmə sisteminin standartın tələblərinə cavab verdiyini nümayiş etdirməklə ISO 9001 standartı üzrə sertifikat ala bilər.
Şirkətimizdə təşkilatlara effektiv keyfiyyət idarəetmə sistemini inkişaf etdirməyə, tətbiq etməyə və saxlamağa kömək etmək üçün ISO 9001 standartlaşdırma xidmətini təklif edirik. 
Əgər təşkilatınız ISO 9001 sertifikatına sahib olmaq istəyirsə, bizim mütəxəssis komandamız standartın tələblərinə cavab vermənizi təmin etmək üçün sizə lazım olan təlimat və dəstəyi təmin edə bilər. Daha çox məlumat əldə etmək üçün bu gün bizimlə əlaqə saxlayın.
 
 
 
Onlayn chat
X